vineri, 7 august 2009

My sweety friends

Alexander Rybak


E greu sa incepi si nu mai te opresti din scris !!!

Vreau sa incep sa-mi expun cateva puncte de vedere si pareri despre toti prieteni mei cei vechi si noi in acelasi timp si grup !!!

Normal ar trebui sa incep cu cel mai vechi prieten dar o sa incep cu unul dintre noii veniti ! Pe acesta il cheama Alexander Rybak este un bun prieten si un mare mincinos care isi recunoaste minciunile destul de repede (dar tot mincinos este) !!! O persoana deosebita …..este un baiat cat se poate de simpatic ….. ar trb sa spun despre el k sa integrat destul de greu printre noi ceilalti era tacut …. Noi tot il bagam in seama si el tot nu vorbea pana cand i sa urcat tupeu la cap acuma nu mai tace parca la scos cineva de pe silent ….. cineva din el a inceput sa tipe “ Talk , talk why shut hell . Off God! “ (cine nu intelege “ Vorbeste , vorbeste dc naibi taci! Off Doamne ! “ ) .Si nu se mai opreste de atunci. A incercat sa fie un baiat cuminte si a reusit !
Muzica asculta toate lumea el are preferintele lui asculta cam detoate dar in special Inna ,(fostu) 3 Sud Est , chear si Michael Jackson ( de curand ) si multe altele….
Cum toata lumea are calitati si defecte o sa spun cateva dintre ele pe care le-am indentificat eu pana acuma ….
Sa incepem cu cele buna : Calitati : bun , glumet ( si cu glume la care razi sau nu ), simpatic, daruitor , prieten bun , istet , etc.
Nu exista om fara : Defecte : sufletist , mincinos ( will continue )
Oricat de mult am incerca sa fim perfecti n-am putea reusi .PERFECTUL nu exista !!!
Adus la noi de catre colega si amica lui cea buna Evan Rachel Wood o fata si ea de-a dreptul speciala dar o sa va povestesc altadata .
De ceva vreme se intelege foarte bine cu Robert Pattison fiind aceeasi zodie intelegem si noi !!! Scrie niste versuri misto din punct de vedere ale tinerilor :
”Cu ani în urmă, când eram tanar
Imi placea o fata pe care o stiam
Ea a fost a mea şi am fost iubiti
Asta a fost atunci, dar este adevărat
Sunt îndragostit de un basm, chiar dacă ma doare
Pentru ca nu-mi pasă dacă îmi pierd mintea

Sunt deja blestemat ” . In versuri vb despre iubirea pe care o purta in suflet ( sau o mai poarta , acesta este un mister ).

Ultima venita la noi in gasca este Natasha Richardson care se intelege intr-un fel special cu Alexander , ceea ce este foarte bine …. Ce naibi tot zic eu aici se intelege bine cu toti ca stie sa vorbasca , dar este alceva cu ea si cu Evan Rachel Wood .

Oameni mai au si hobiuri , printre ale lui se numara urmatoarele : ” pe doua picioare cu roti “ ( cum ii place lui sa numeasca unul dintre sporturile lui preferate ) , muzica (k toti copii J ) , sa stie multe despre masini si telefoane , si care or mai fie ele ……

Sper ca prima mea descriere a unui prieten sa fie apreciata …..


Be good friends still !!!

Un comentariu: