sâmbătă, 8 august 2009

Evan Rachel Wood





Evan Rachel Wood




Trebuie sa ne obisnuim cu asta asa va voi scrie despre urmatoare mea prietena … Aceasta este o prietena mai veche , este prietena mea inainte de a face parte din acest grup mai mare .
Evan are o “sora” pe nume Kristen Steward cu care se intelege “ de minune “ ca “surorile” , inainte de a fi un grup mai mare noi 3 ne plimbam mereu de colo colo . In nici o zi cand eram doar noi nu puteam sta , aveam energie si mult de vorba . Asta este de apreciat …
Ca orice gasca trebuie sa avem si o fata mai in pas cu moda roz … pt. ea roz este totul … iar totul este roz .Si roz la ea inseamna exagerat de roz . Alfel nu se poate .
O fata buna , chear speciala si cu ochi verzi si blonda … toata lumea cand trece pe strada si o vede ( mai ales cei de sex masculin) exagereaza in tot ce fac . E greu pt ea sa nu-i bage in seama.
Cum am vb despre primul personaj al gasti mele am sa spun si despre ea cateva calitati : Glumeata (cat se poate de rar ) , zambareata (asta chear imi place ) , iubitoare ( mai usor cu baieti ) , mereu in priza , descurcareata , prietenoasa , etc. ; iar defectele : suparacioasa , prea rasfatata , orgolioasa , cu nasu pe sus , etc.
La muzica trb sa zic k asculta chear de toate exclus populara…
O buna actrita si coregrafa…




Cam atat am de zis despre ea …. Continuam cu alti ….

2 comentarii: