joi, 13 august 2009

Friends :*:)):X

La colectia mea de preteni am sa ii adaug pe Robert Pattison si prietena lui Kristen Steward . Pe el il cunosc de aproximativ 3 ani iar pe ea de vreo 5 ani .



Despre el pot sa spun ca este de treaba si mucitor ( si-a plantat gazon in spatele casei ) , dar este si puturos ca toti baieti . Ii place berea pe care o achizitioneaza de la cel mai de lux magazin ( Grasu’ Shop ) . Face miscare ca noi ceilalti , cum ar fi volei (ieri chear am spart o super mingie ) , se plimba cu rolele prin parc (avand diferite aventuri ) , badminton si multe altele ... Si jocurile de noroc sunt niste pasiuni de-ale lui .
Iar jocurile la pc cand se joaca cu Alexander Rybak sunt mai misto . Mereu cei doi se distreaza in felul asta .








Ar trebui sa spun si despre ea cate ceva , o fata buna , cuminte , desteapta. Si ei ii place sa se plimbe cu rolele ca toti ceilalti si trebuie sa fim atenti cand ea este aproape de noi si mai ales daca este vreo panta prin zona , ii place sa alerge alaturi de mine , sa ne jucam volei si badminton . Ea si sora ei Evan Rachel Wood se mai plimba si pe bicicleta. Noi doua la inceput nu prea ne intelegeam asa de bine , dar acuma este diferit . La jocurile de noroc dupa ea trebuie sa asteptam cel mai mult , din cauza lui Rob ca nu o lasa in pace sa se concentreze si sa dea o carte jos. De curand suntem la acelasi servici , dar ea nu mai sta decat un an si eu 4 :(( stie ca o sa-mi fie dor de ea :X. Ea o sa se duca mai departe , iar eu o sa-mi deschid propriul salon de tatuaje.





Acum sa va spun despre amandoi . Formeaza un cuplu de 2 ani si jumatate . Un cuplu perfect daca pot sa zic asa , ma refer la cum se potrivesc . Se mai si ciondanesc dar se impaca , mai ales ca sunt certuri foarte aiurea si cateodata si degeaba . Kris este unpic mai suparacioasa , dar totul se termina cu bine.










Ies mereu impreuna prin parc si se distreaza ...










Se dau in leagan sau se plimba.... totul este bine cand sunt impreuna....



In concluzie eu zic ca se potrivesc si se si iubesc !!!

3 comentarii: